G HA BEAUTY CARE(PAKAR RAWATAN RESDUNG)

KAMI BERPENGALAMAN INGIN MENAWARKAN PENYEMBUHAN UNTUK MENGATASI MASALAH RESDUNG ANDA DENGAN EFEKTIF DAN BERKESAN DENGAN HARGA YANG MURAH,INSYAALLAH SEMBUH.

SELALUKAN ANDA MENGALAMINYA???

HIDUNG TERSUMBAT,HIDUNG DAN TEKAK BERLENDIR,MUKA TERASA SAKIT DAN BERAT TERUTAMNAYA PADA BAHAGIAN MATA,SAKIT TEKAK BERPANJANGAN DAN BERULANG-ULANG,GATAL PADA MATA,KEPALA,TELINGA DAN HIDUNG,RAMBUT GUGUR DAN KELUMUMUR,MULUT BERBAU,HIDUNG TERSUMBAT,BERSIN TAK TERTAHAN.


PASTI ANDA PERNAH MELALUI SIMPTON-SIMPTON TERSEBUT JIKALAU ANDA

MENGHIDAP

RESDUNG!!!

CALL TALIAN HOTLINE KAMI:

019-904 1094 /013-900 9590

KAMI SEDIA MEMBANTU ANDA

Sunday 12 February 2012

PRODUK G HA YANG LAIN


MUJARAB RESDUNG


Dirumus secara tradisional yang sesuai digunakan untuk melegakan resdung dan tanda-tanda kegatalan hidung.
Dimakan 1 biji kapsul siang dan 1 biji kapsul malam
Harga :
RM 25.00 (30 kapsul)


UV FOUNDATION
Digunakan sebagai pelengkap ketika memakai alat solek.Menambahkan kecantikkan wajah bagi menutup lingkaran gelap bawah mata,menutup kesan penuaan disamping menyembunyikan kesan berminyak.Dirumuskan untuk membantu meratakan tona wajah dan menutup kehadiran warna tidak sekata.
Harga :
RM 75.00 ( 15 ml )

SYAMPU
Syampu yang mampu untuk menghilangkan bahan kimia dalam rambut hasil dari rawatan rambut.Membantu meningkatkan kelembapan rambut untuk merawat rambut yang kering dan rosak,menghasilkan rambut yang lembut dan sihat.Kekerapan penggunaan membantu mengembalikan keaslian rambut yang bersinar,lembut dan sihat.
Harga :
RM 18.00 ( 200 ml)



CONDITIONER


Penggunaan conditioner mampu mengekalkan kesihatan rambut yang bersinar dan sihat.Mengandungi vitamin dan protein yang membantu untuk membaiki rambut yang rosak.Sesuai digunakan untuk rambut yang kering,rosak,kerinting dan berwarna serta rambut mudah disikat.
Harga :
RM 17.00 ( 200 ml)




No comments:

Post a Comment